دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1398 - 09:43
سلیمی اعلام کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری مشترک با تمام ادارات و سازمان‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر از آمادگی این دانشگاه برای توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌‌های علمی آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی با ادارات و سازمان‌‌ها خبر داد.
کد خبر : 399500
IMG_0876.JPG

علی سلیمی در حاشیه بازدید از آزمون انتخاب مدیران مدارس شهرستان اهر که در سایت‌های رایانه‌ای این دانشگاه برای 160 داوطلب مدیریت مدارس برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهر بر ضرورت توسعه همکاری مشترک و بین‌بخشی برای بهره‌مندی از امکانات و فضای این دانشگاه به‌منظور استفاده سایر ادارات تأکید کرد.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ با ادارات و نهادهایی که به‌نحوی نیاز به استفاده از امکانات، تجهیزات و فضای این دانشگاه برای پیشبرد برنامه‌های اداری خود دارند، همکاری کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این دانشگاه به‌عنوان دومین واحد بزرگ دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی و بزرگترین مجتمع آموزش عالی ارسباران بین دانشگاه‌های دولتی و خصوصی آمادگی دارد از ظرفیت‌‌های خود در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان و منطقه ارسباران استفاده لازم و کافی را انجام دهد.


سلیمی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با چشم‌اندازی بسیار زیبا در ورودی این شهرستان با فضای مناسب، امکانات و تجهیزات در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، ورزشی، خدماتی و رفاهی آماده برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی، جشنواره‌ها، نشست‌های تخصصی، اردوهای فرهنگی و تفریحی و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت در قالب امضای تفاهم‌نامه با تمام ادارات و نهادهای استان و شهرستان است.


وی با اشاره به برگزاری موفق مسابقات ورزشی در کشوری و اردوهای فرهنگی و تفریحی در طول سال‌های گذشته گفت: فصل تابستان اهر به‌دلیل آب و هوای ویژه و لطافت و سرسبزی منحصربه‌فرد، بهترین زمان برای برگزاری اینگونه برنامه‌هاست.


به گزارش آنا، آزمون مدیران مدارس اهر در راستای تفاهم‌نامه‌های امضاشده از سوی مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته با شرکت 160 نفر از نامزدهای مدیریت در محل سایت‌های جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته